Dienstag, 16. Oktober 2012

Wäschlumpevicher / Waschlappenviecher

 
Wär cha guet gumpe?
dr Wöschlumpe.
Wär cha guet schliche?
d Wäschlumpevicher.
Si putze dir dis Gsicht, dr Haus,
der Buch, dr Rügge,
beidi Arme, beidi Händ,
dini Bei u dini Füess.
D Ohre, d Finger, d Zäieli
die chützele si.
Susi Fux
 

 
Schripschlarp, was isch de das?                       Kribbelkrabb, wer ist denn das?
Wär gumpet mir uf mini Nas'?                           Wer krabbelt da auf meiner Nas'?
Wär sprützt mir hinter ds Ohr?                          Wer kribbelt mir in meinem Ohr?
Das chunt mir komisch vor.                               Das kommt mir doch recht seltsam vor.
Ah, jetzt chunts mir wider i Sinn,                       Aha, jetzt fällt es mir schon ein:
das isch dr Wäschlumpe                                   Das kann doch nur die/der .... sein!
mit dr Hand vom Mami/Papi drin.
übersetzt Susi Fux                                                                        Cornelia Nitsch
 
 
                                      




 

 

1 Kommentar:

  1. huhu Susi :)
    die Wäschlumpeviecher sind ja cool! Solche muss ich auch unbedingt nähen...und wahrscheinlich nicht nur für die ganz Kleinen *g
    LG, Nici und die wilden Kerle

    AntwortenLöschen